Skip to content

Ervaringen & waarderingen

Binnen Zorggroep Elde Maasduin (ZGEM) worden er voortdurend (kwaliteits)metingen uitgevoerd. Denk daarbij aan interne en externe audits, deelname aan landelijke kwaliteits- en tevredenheidsonderzoeken en de waarderingen op Zorgkaart Nederland. Met het uitvoeren van (kwaliteits)metingen heeft ZGEM de volgende doelen:

  • Verkrijgen van voldoende inzicht in de kwaliteit van de zorg en ondersteuning: Wat gaat er goed en wat kan er beter?
  • Ophalen van realtime ervaringen (bijvoorbeeld over visie en ambities van de organisatie) bij verschillende doelgroepen waaronder cliënten en familie, medewerkers en vrijwilligers en anderen betrokkenen in de dorpen en wijken.
  • Verantwoording afleggen aan derden en voldoen aan de kwaliteitskaders. Onder meer aantoonbaar maken dat de kwaliteit van de zorg en ondersteuning goed en geborgd is.

De ervaringen en waarderingen van medewerkers, vrijwilligers, cliënten en familie is een belangrijke graadmeter voor de zorg en ondersteuning die er wordt geleverd. De ervaringen en waarderingen worden op verschillende manieren opgehaald. Meer informatie hierover kunt u vinden door op één van onderstaande tegels te klikken:

Het kwaliteitsvenster is voor het laatst geüpdatet op: 24-3-2021
ster